Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2018, 15:35   #33
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik weet niet of het allemaal haalbare ideeën zijn die je hebt maar het feit alleen al dat je stil staat bij de gevolgen van je eigen gedrag op de habitat (en je portefeuille) duidt op een morele positie die respect verdient.

Ik was al sinds een paar decennia mijn haar slechts met water. Dat kan perfect tenzij misschien heel af en toe moest je verf in je haar krijgen of zo. Goedkoper, sneller, beter voor milieu.

Voor de rest vermoed ik dat op dit forum een hoger percentage psychopaten actief is dan in de bevolking in het algemeen aan de reacties op je berichten afgaande.
In elk geval een hoger percentage vuile smeerpoezen die hier actief zijn.
De één wast zich met wodka, de ander met bakpoeder en jij met een druppel regenwater.

Vergeet niet af en toe eens vers ondergoed aan te trekken die wel met waspoeder is gewassen a.u.b.

Alhoewel als je dan toch geen zeep gebruikt stinkt je zaakje toch al 7 uur in de wind.

Het moet nogal proper zijn bij jullie. Ik durf te wedden dat je vel vol zit met huismijten ook nog eens. Tussen de verzweringen door valt dat toch niet meer op.

Laatst gewijzigd door Mambo : 6 maart 2018 om 15:37.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden