Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2018, 18:08   #151
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ze gaan zich gewoonweg belachelijk maken maar dat schijnt voor dat volkje geen probleem te zijn, in tegendeel de dommigheid stroomt er zo vanaf dus die voelen zich eerder nog heel interessant.

Ik ben een Antwerpenaar die al meer dan 25 jaar hier in West-Vlaanderen woont en ooit was er een West-Vlaming, die kennelijk een probleem had met Antwerpenaren, die er zich aan ergerde dat ik als Antwerpenaar hier woonde. Op een keer maarte hij zich dik en zei," wat doen die Antwerpenaars hier?" Waarop ik al zwanzend geantwoord heb, " Ontwikkelingshulp".

Maar als ik die boeren kinkels bij elkaar zie staan op die foto, begin ik er zelf in te geloven dat er hier dringend nood is aan ontwikkelingshulp.
Die Westvlaming heeft wel een punt: in West-Vlaanderen zijn ingeweken Antwerpenaars en Brusselaars evengoed inwijkelingen als Marokkanen of Turken.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden