Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2018, 18:05   #26
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Heeft er al eens iemand aan gedacht dat dat voornamelijk voortkomt van de autobussen die daar rond rijden?

Oei, wat zeg ik nu weer, "autobussen, openbaar vervoer", dat mag niet gezegd worden zeker.

Al eens naast zo'n autobus gestaan die staat te draaien? Dat is pas vergaan van de stank dat ge dan doet.

Vraag het eens aan mensen die in zo een straat wonen waar één of meerdere stadsbussen doorkomen. Als die hun gevel afspuiten loopt het roet zo de stoep over de goot in. Maar het zullen wel zeker niet die roetdeeltjes zijn die ze hebben teruggevonden in de urine van die kinderen.

Ik vind dat ook vriend, dat de auto dringend moet geweerd worden uit de stad. Ze zal dan wel niet meer leefbaar zijn maar dat interesseert me geen klap, ik woon toch niet in de stad.

Eerst centraliseren en dan kapot gaan van de gevolge van dat centraliseren. En maar zeiken en zeveren over de lintbebouwing die openbaar vervoer onmogelijk maakt , hé. Maar die mensen van de lintbebouwing hebben niet veel last hoor van die stedelijke rotzooilucht.

Hoe zou je willen dat men straks, wanneer de auto's geweerd zijn uit de stad, de bevoorrading daar geschied? Hopelijk beland je niet in een situatie waarbij je een loodgieter nodig hebt, of iemand voor uw chauffage , of erger nog, voor het onderhoud of interventie voor de liften, of een ambulance, brandweerwagen, thuisverpleging, medicijnen, of verhuiswagen, of moet dat voortaan allemaal terug met de stootkar voor u?
Inderdaad. En tegenwoordig moeten die bussen hun motoren verplicht stil leggen heb ik de indruk maar vroeger stonden daar tien bussen achter elkaar de hele dag te draaien. Momenteel is er dus meer vervuiling van de file van patsers, Groen!stemmers en camionnetjes die er dag en nacht staat.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden