Het is belangrijk dat de mensen op dit forum die menen homofiel te zijn, weten welk gevaar ze lopen. Het is duidelijk dat zij hierover nooit werden ingelicht, getuige hiervan het weglachen van mijn stelling dat homosex ernstige schade toebrengt aan de gezondheid. Ik verwijs daarom naar de studie van Dr. Cameron, de voorzitter van het Family Research Institute te Colorado Springs, Colorado, Verenigde Staten.
Om te weten hoe homosex schadelijk is, dienen we eerst homosex te definiëren. Met andere woorden, wat doen homofielen met mekaar? Ziehier de resultaten van verschillende studies hieromtrent (ik geef telkens maximum en minimum resultaat van de verschillende gedane onderzoeken)
- Oraal/penis (67-100%)
- Anaal/penis (68-100%)
- Oraal/anaal (59-92%)
- Plassex (10-29%)
- Vuistneuken (22-47%)
- Excrementen eten (4-8%)
- Lavementen (11%)
- Foltersex (22-37%)
- Publieke sex en orgieën (61-88%)
- Pedofiele sex (23-37%) (!)
Onderzoeksresultaten beschikbaar op volgende bronnen:
- Jay, K. & Young, A. THE GAY REPORT. NY Summit, 1979.
- Gebhard, P. & Johnson, A. THE KINSEY DATA. NY Saunders, 1979.
- Jaffee, H. et al. National case-control study of Kaposi's sarcoma. "Annals Of Internal Medicine," 198399145-51.
- Biggar, R. J. Low T-lymphocyte ratios in homosexual men. "Journal Of The American Medical Association,"; "Wall Street Journal," 7/18/91, B1.
- Elford, J. et al. Kaposi's sarcoma and insertive rimming. "Lancet,"
- Beral, V. et al. Risk of Kaposi's sarcoma and sexual practices associated with faecal contact in homosexual or bisexual men with AIDS. "Lancet,"