Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2018, 23:48   #2
heswat
Vreemdeling

Standaard

Het is een exclusieve Bank/fonds financieel economisch globaal model voor een nieuwe exclusieve soort globale Bank en Fonds dat ik theoretisch ontwikkeld heb. Het beginsel is een exclusieve Globale Bank dat geld kan maken en ermee betalen maar niemand hoeft het besteden geld betalen want het is gratis geld, maar enkel als het geen problemen veroorzaakt en dat het enkel veldwerken bekostigd dat op theoretisch volledig wijs zijn en state of the art. Ik denk dat het heel veel geld bestedingen kan ontwikkelen en besteden zonder problemen te veroorzaken. In grootste bestedingen zouden alle landen verlost kunnen worden van al hun staatschulden mits te voldoen aan bepaalde Nationale sereniteiten.. Het kan heel de wereld gratis groene energie geven, en het kan een logistiek Humanitair oplossing/leger voorzien en Internationale/lokale Humanitaire oplossingen maken dat voedsel en geneesmiddelen volledig in moreel veiligste handen zijn tegen criminele activiteiten, enz.
Het is een Humanitaire Bank en Fonds voor de 1st, 3de en 4de wereld, en dit geesteskind van mij, GHLFMM, is voorbestemd om vooral wijsheid na te streven en ik heb het graag centraal gemachtigd gezien om onze uitdagingen, veldwerk Research&Development&Management en GHLFMM haar bestedingen op hun best centraal vooral naar onze goede inborst te laten kunnen spreken. De exclusieve Globaal gratis geld bank model is in mijn tekst hierboven intern het theoretisch R&D&oplossen en gezond denken op het lijf geschreven, zodat niks valt te onderhandelen door enige onredelijke buitenwereld. Geen geldkoorts maar dus wel centraal garant staan voor wijsheid in petto, en potentieel rijk genoeg kan besteden. In de redelijk lange tekst van mijn post hierboven is vooral theoretische ontwikkeling opdat het heel sterk zou kunnen besteden op ideale veldwerk projecten. U leest in mijn geesteskind post hierboven hoe wij de good guys zeer slim de bad guys in het zuiden af kunnen zijn, door tal aan speciaal anti-criminaliteit oplossingen in deze tekst.
In de lange post hierboven met Engelstalige tekst is Globaal Internationaal theoretisch financieel en economisch en fiscaal een enorme belangrijke theoretische nieuwe exclusief Bank/fonds dat het woord concept overstijgt en door genoeg gezond verstand volgens mij het status model waardig begonnen wordt. Model voor moreel globaal veel gratis geld .. ik denk het wel, maar de tekst is vooral belangrijk omwille van hoe wij de morele wereld specifiek wijs genoeg met onze uitdagingen kan omgaan. Tijdens de maak van de crisis management inhoud van tekst als morele wereld wijs genoeg te zijn geworden op gebied van de meeste van onze globale morele uitdagingen en wensen, enzo in de tekst van mijn post er kan begrepen worden hoe onze basis wensen en opportuniteiten en uitdagers het hoofd te kunnen bieden met ideale theoretische opgeloste beginselen, zodat onze morele wereld onze wensen gratis zal weten te kunnen bekostigen. Het laatste deel van de tekst in mijn oplos Bank post hierboven is heel belangrijk omdat het Internationale veldwerk oplossingen toont wat maakt dat wij op de belangrijke basis uitdagingen en al onze basis morele wensen wereldwijd alvast weten hoe al onze Humane problemen en wensen en scifi-now opportuniteiten oplgelost KUNNEN worden.

GHLFMM Bank/Fonds en de wereld nu, zou niet veel goeds betekenen op zich maar door de specifieke Internationale veldwerk oplossingen, mijn geesteskind tekst hier ons wijsheid verschaft zodat wij allen hier en hierbuiten weten hoe op te kunnen oplossen en ook hoe wij onze morele wensen gratis geld wettelijk werkelijk mogelijk kan zijn.

Het is een redelijk lange tekst en in het Engels, maar het is zin per zin echt kei bangelijk. Eerst en vooral valt te lezen wat voor financieel economisch globaal fiscaal en technisch mirakel de theoretische oplossing/het concept/model is, en na wat pagina's down de tekst begint het laatste deel Veldwerk Oplossingen, daarin worden enkele zeer belangrijke specifieke morele Humanitaire oplossingen en morele wensen, ideale theoretische oplossingen voor een reeks van onze basis noden als 1ste, 3de en 4de werelden, details echt kei de moeite waard om te door te lezen tot het slot.

Het is geen eenvoudige tekst, ik weet het, eerst en vooral de titel en de taal van de kern van de post, en ook bovendien langer dan comfi. Maar ik hoop op de intellectuelen onder ons hier op het forum vooral niet negatief beginnen te negeren, maar liefst, ja liefst, intellectueel en interactief mijn grote theoretische levenswerk financiele oplossing GHLFMM idee, ik jullie tot de starters kan rekenen, hier en buiten het forum, is mijn theoretisch financieel geesteskind project, kei belangrijk voor ons en het zuiden, enorm belangrijk in die zin dat als er iets mis gaat wat dan ook, dat wij, nu dus, gratis geld bestedingen nodig hebben van onze nabije toekomst, dit theoretisch fiscale mirakel GHLFMM Bank/Fonds heeft intellectuelen nodig en moet onze leiders bereiken in directe vorm zoals in de post door mij details, niet minder en nog veel beter: in't echt!

Hopelijk kwamen de meeste actieve insiders forum profielen hier eens kijken naar de inhoud, en hopelijk niet te suf is en geen van onze intellectuele/morele wil tegenzit, khoop op zo min mogelijk ADD en actie

Sorry voor enige intellectuele ongemakken en vooral veel plezier met dit financieel fiscaal economisch theoretisch/technisch mirakel. Hopelijk van begin tot einde en pro-actief ver voorbij dit begin status van mijn post hier, gebeten !

Laatst gewijzigd door heswat : 16 maart 2018 om 23:55.
heswat is offline   Met citaat antwoorden