Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull
Lol, de VU nooit bestaan ?
Je persoonlijke frustratie niet al te zeer de werkelijkheid laten bepalen hé, werkman.
|
Persoonlijke fustratie? Mogelijk vriend. Maar ik heb de werkelijkheid niet te bepalen. Toen ik destijds mijn schop heb afgekuist was dat wel overwogen hoor. En mijn werkelijkheid telt; niet de uwe.
Bovendien heb ik niet duidelijk gemaakt dat de VU een amalgaam was.
Ik meen dat De Wever dat zelf gesteld heeft?
Bovendien moet je toch hoognodig eens de inhoud gaan lezen van hetgeen sommigen hier brengen. En dan zal je misschien concluderen; na de uiteenzetting; dat ik gezegd heb waarom de VU nooit bestaan heeft als gestructureerde partij dan. En als ik de visie van De Wever onderschrijf dan weet U hopelijk nu toch waarom ik deze partij eveneens een amalgaam zootje noem.
Bovendien stel ik met genoegen vast dat de laatste overlevenden plaatselijk verdwenen zijn bij de N-VA. Ze hebben zich misrekend. Er zat een gat in hun zak. Tja; de ene zijn euro valt vroeger als die van de andere nietwaar!
Ik heb een stortbad genomen en ben van het zout af dat mijn zweet achtergelaten had. Meer moet U er niet achter zoeken Küll.
Nog eentje is er blijven plakken aan de stroop. Even afwachten in hoeverre ze zal gebruikt worden als pasmunt na volgende verkiezingen.
Indien nodig natuurlijk. Maar dat zijn mijn zaken niet meer.
En evenmin zijn het de jouwe Küll. Moei U met zaken waar je iets van afweet. En hou anders uw bek toe i.p.v. commentaar te spuien op mensen die wel iets zeggen en over zaken kritiek uiten waar je niks van af weet.
Dag Küll! En ....zou het mogelijk zijn iets te brengen met inhoud i.p.v. het viseren van personen?