Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2018, 06:37   #125
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

We moeten heel goed beseffen wat er gebeurd is.
Vanuit de Luchtcomponent is informatie mbt tot voorstellen tot het langer in dienst houden van F-16 gelekt naar de SpA eerder dan de voogdijminister hierover in te lichten.

Dat een administratie bepaalde informaties inzamelt en niet voor alles en nog wat het bureel van de Minister platloopt is tot daar aan toe,maar dit maneuvertje heeft beslist enorme schade toegebracht aan de relaties tussen de Luchtmachttop en hun voogdijminister.

Wat en wie zit daar echt achter,wat is het echte doel hiervan(ik geloof niet in naieve wereldverbeterij in de militaire administratie)?

Zoals Minister Vandeput zich liet ontvallen "Hij weet niet wie hij binnen de Luchtmacht nog kan vertrouwen",en stafchef van de LuCo ,generaal Vansina,heeft nu een muilband opgezet gekregen (wat een vernedering)

Nog maar kort geleden scheef ik wat ironisch over de Moffen-Luchtmacht en hoe de stafchef ervan wat vroeger dan voorzien diende te vertrekken wegens wat verkeerde woorden op verkeerde plaatsen.......Het zou me niet verbazen dat we binnenkort ook wat opper-vliegBelgen zullen zien "gelimousineerd" worden ...(ze zullen nog niet te voet moeten gaan ) .

.....het ganse F-16 vervangings dossier ligt nu waarschijnlijk in de gracht.....

Laatst gewijzigd door kelt : 21 maart 2018 om 06:54.
kelt is offline   Met citaat antwoorden