Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic
Veel meer dan dat kun je de rollen niet omdraaien.
Ik ben net gevraagd door de werkgever omdat er nood is aan extra personeel. Ben tegen alle collega's vriendelijk en heb van niemand iets te vrezen. Heb ook helemaal geen klachten over de uren, in tegenstelling tot sommige vrouwen die het merkbaar uiten dat een nieuwe collega hen in de weg staat.
Als je dan ook nog gaat stellen dat het geroddel van mannen vergelijkbaar is met vrouwen, denk ik niet dat mensen je nog serieus nemen.
Ik heb inderdaad een slecht gedacht van 80% van de vrouwen in onze samenleving. Op de werkvloer (roddelen, jaloezie, anderen achter de rug aanvallen) en in de sociale sfeer (vrienden waarvan de vriendinnen territorium afbakenen en een rem zetten op hun sociale leven)
Sommige vrouwen zijn gelukkig anders. Het is te verwachten dat vrouwen me als een single loser proberen af te schilderen maar ik ben al jaren gelukkig samen, en inmiddels verloofd. Geen nood aan gelijk wiens compassie dus. Dat maakt gewoon deel uit van de galspuwerij van vrouwen die te verwachten was
|
Pas maar op dat uw verloofde niet achter uw rug gaat roddelen! Of op dezelfde plaats komt werken! Oei, oei, oeikes toch