Aan Bad Attila de volgende vraag:
Heeft iemand het récht op mensenrechten als hij dezelfde mensenrechten ontzegt aan iedere méns die niet behoort tot zijn ideologische, pseudo-religieuze minderheidsgroep?
En zelfs een EIGEN versie, gebaseerd op zijn 'religieuze regels' van 'mensenrechten', ineen knutselt waarbij 5,5 miljard ménsen worden uitgesloten, omschreven als apen, ongelovigen varkens en hoeren en n?*et behorend tot de ménsheid?
Geen énkele moslim of moslimorganisatie erkent onze mensenrechten of heeft URVM ondertekend.
Zij hebben zélf een eigen versie van de 'rechten van de mens' gemaakt op basis van...hoe kan het anders? De sharia
Die kun je hier vinden:
Cairo Declaration on Human Rights in Islam,Aug. 5, 1990.
Citaat:
De vrijheid van meningsuiting komt bijvoorbeeld terug in artikel 22 en wordt hier beperkt tot meningsuitingen die in overeenstemming zijn met de sharia;
Er zijn zeer ongelijke rechten voor mannen en vrouwen. Artikel 6 vermeldt dat de vrouw haar eigen rechten en plichten heeft en dat de man voor het onderhoud van de familie dient te zorgen;
Er is geen vrijheid van godsdienst. Artikel 10 verbiedt expliciet het beoefenen van of bekeren tot een andere godsdienst dan de Islam;
artikelen 19 en 22 bespreken straffen voor afvalligen.
De laatste 2 artikelen (24 en 25) van de verklaring geven aan dat ?*lle artikelen in de verklaring volledig ondergeschikt zijn aan de sharia:
Art. 24: 'Alle rechten en vrijheden genoemd in deze Verklaring zijn ondergeschikt aan de Islamitische sharia.'
Art. 25: 'De Islamitische sharia is de enige referentiebron ter uitleg en verduidelijking van alle artikelen van deze Verklaring.'
|
Wie dus URVM weigert te erkennen voor élk mens, ongeacht welke religie, die heeft geen recht zich te beroepen op datzelfde URVM, die heeft zich te houden aan wat ie wél erkent: hun eigen versie. Punt, je kunt niet van twee walletjes eten naargelang je goesting om voordeel te halen..
Ik eis dat mijn opgelegde, religieuze verbod om alcohol te nuttigen ook wordt opgelegd aan wie niet tot mijn religie behoort (en dus NIET gebonden is aan mijn verbod!) maar ik wil nog verdergaan door de beschikbaarheid van alcohol in winkels en zelfs het produceren te verbieden in heel de maatschappij.
Dát is islam: inbreuken op mensenrechten, inbreuken op grondwetten, inbreuken op gelijkheid, inbreuken op scheiding tussen kerk/staat - opleggen van HUN religieuze regels aan ónze maatschappij, regels die bovendien voor ons, ONgelovigen, NIET gelden!
Hoe noem je dat? (Poging tot!!!) sluipende overheersing en onderwerping aan islam door misbruik te maken van ónze vrijheden, ónze wetten en vooral ónze mensenrechten die ze te pas en te onpas misbruiken.
Verwerpelijk en hypocrisie ten top.