Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
Niet bepaald ernstige antwoordjes, hé...
Er zijn inderdaad nog een paar niet- of minder-islamlanden waar het ook niet goed gaat, maar dat verandert niets aan de bewering dat het in zogoed als alle islamlanden niet draait zoals het zou moeten!
Waar haal je het dat ik denk "dat wij ons moeten aanpassen aan de islam" ipv omgekeerd? Goed geprobeerd..
Te veel van diegenen die hier al generaties wonen vallen nog steeds niet tussen de plooien. Integendeel, velen ervan zijn grotere lastpakken dan hun voorgangers: ze komen steeds meer met hun islamgedoe voor de proppen.
Gezien ze steeds maar in aantal toenemen krijgen ze een steeds grotere bek.
Dat is een fenomeen dat men overal begint te kennen: vanaf een bepaald aantal moslims gaat het slechter en slechter. Voor onze bevolking en onze democratie...
De "vluchtelingen" die hier pas toekomen, zitten er daar niet genoeg tussen waar we geen boodschap aan hebben, waarvan te duidelijk is dat ze geen "vluchteling" zijn maar "kandidaat-profiteur" zoals de velen die hier al rondhangen? En die hier met geen stokken weer buiten te krijgen zijn, omringd door onze rode en groene onnozelaars?
Hebben ze bvb in Duitsland geen probleempjes met de vluchtelingen die daar zo welkom waren voor Merkel? Nu spuwt een groot deel van de bevolking ze al weer uit! Maar er weer van af geraken, dat is wat anders!
En ik ben geen voorstander van democratie en rechtsstaat? Ik stel vast dat die niet aangepast meer is aan de huidige situatie, langs alle kanten misbruikt wordt om het tegenovergestelde te eisen van wat zou moeten gebeuren. En ik hoop dat we nog lang kunnen leven in een echte democratie en rechtsstaat want die zal inderdaad een stille dood sterven als we verder doen zoals we bezig zijn...
Alsof je dat zelf niet weet.
|
En dat dank zij de "criminele" samenwerking van onze linkse dictatoriale mainstream media en de wereld die daar rond draait.
En de heersende wereld die daar rond draait is niet de zogezegde sociale mens, want die wordt belazerd dat het niet meer kan, maar dat is wel een deel van hun zogezegde vervloekte Westerse top die veel geld in dat sociale vangnet geroken heeft en die met veel plezier om dat geld een sossenpakje aantrekt...