Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur
Ik ben enkele dagen hier afwezig geweest en nu mag ik officieel zeggen dat onze diesel ook buiten gaat. Of beter gezegd mijn schoonouders gaan die overnemen.
De reden : mijn vrouw krijgt op 01/05/2018 een bedrijfswagen. Een middenklasse diesel met tankkaart inbegrepen. Dus een serieuze maandelijkse kost zal verdwijnen. Met bijhorende opslag en nog een verrekening zodat het werknemersgedeelte VVA weg zal vallen.
Tweede reden : ik heb momenteel drie meer dan mooie aanbiedingen om uit te gaan kiezen. Waarvan een aanbieding op zelfstandige basis (soort vennoot in het bedrijf maar daar kan ik niets van dus moet ik nog navragen). Alle drie aanbiedingen zijn met bijhorende salariswagen. Wel allemaal een diesel maar eveneens met tankkaart en verrekening van de VVA. Eind deze maand of ergens ten laatste half april beslis ik wat ik ga doen.
Dus laat de dieselprijs maar omhoog gaan. De werkgevers betalen 
|
Kijk, ik zei het toch.
Je was veel te negatief
Let op kwa vennoot: je wordt dan zelfstandige. Pensioenopbouw is dan veel minder, inclusief sociale rechten naar ziekteuitkering en invaliditeit. Zorg dat het de moeite waard is (aandelen, loon, bonussen, dividenden....).