Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2018, 15:39   #12
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strandkruier Bekijk bericht
Ik denk dat U zich vergist! Ten eerste is dat medicijn, dat ik dagelijks nodig heb, niet van Belgische maar van Nederlandse oorsprong. Ten tweede bevat het Nederlandse product wel dezelfde grondmolecule maar heel andere bijstoffen. Dat wil zeggen dat het Nederlandse product dezelfde werking heeft als het Belgische maar dat het toch heel anders gefabriceerd wordt. Mijn apotheker zegt dat dit gebeurt omdat de Belgische wetgeving ter zake heel anders luidt dan de Nederlandse..
Maar, hoe dan ook: mijn apotheker wees mij, tijdens ons laatste gesprek, ook Maggie De Block aan als hoofdverantwoordelijke in heel die onfrisse zaak. U mag mijn mening hierin gerust weten: ik vind dat de regering, welke we nu hebben, bezig is met het land naar de afgrond te loodsen. Wie vooralsnog gezond is en comfortabel kan leven zal dit waarschijnlijk niet direct beseffen maar ik zie de bui al hangen.

Norbert de strandkruier
het is een systeem van medicijnen aankopen (overgenomen uit Nieuw Zeeland of Australië (Kiwi-medi)) ingesteld onder S Stevaert(of FVDB?) maar u heeft volledig gelijk, dat een liberale minister dit in stand houdt is niet verdedigbaar.

Laatst gewijzigd door Anna List : 27 maart 2018 om 15:40.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden