Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2018, 17:41   #171
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Graag gedaan.

De zaken niet omdraaien eh?
Da's te gemakkelijk.
Het ging erover dat vele niet-rokers selectief verontwaardigd zijn. Iemand zijn sigaretje is goed genoeg om moord en brand te schreeuwen. Al die andere soorten van vervuiling (die meer vervuilend zijn en die meerdere mensen treffen) laten ze rustig ongemoeid. Omdat het gewoon een eind moeilijker is daar tegen in te gaan. Dan moeten ze zelf hun co2 uitstoot gaan beperken. Auto thuislaten, niet met het vliegtuig op vakantie, huis beter isoleren,... Allemaal veel te veel moeite. De roker aanvallen; da's veel makkelijker en ze moeten er zelf niks voor laten.
Dat is al heel deze draad mijn punt en daar heb ik nog niet veel steekhoudende argumenten tegen in weten komen.

Helemaal niet. Als ik vandaag een tabak vind die geen kanker kan veroorzaken schakel ik over.
En als we zo gaan beginnen zijn natuurlijk ook alle diesel-rijders voorstander van het inhaleren van carcinogene (kankerverwekkende voor niet-ingewijden) stoffen.
Dat schiet dus niet op.

Uw punt is geen punt, asociaal gedrag en milieuvervuiling zijn niet hetzelfde.
Dieselrijders, waar ik er een hekel aan heb, zijn niet zo onbeleefd in een restaurant hun diesel wagen te parkeren in vrijloop, omdat hen dat smaakt.
Dus wat is een punt waard als het er geen is?

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54

Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 27 maart 2018 om 17:43.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden