Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2005, 17:02   #44
Akkersloot
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Hmm, je hebt blijkbaar wat probleempjes bij het lezen of tenminste toch bij het interpreteren van wat je leest...

Mijn vraag was "waar heb jij gelezen dat je dergelijke zaken van MIJ niet mag verkondigen?" en het antwoord dat je hier geeft slaat daar in het geheel niet op. Van mij mag jij al de prietpraat die je vertelt overal in het rond spuien; ik heb wèl gezegd dat het aan de uitbaters van het forum is om te bepalen wat voor hun kan en wat niet. Zij hebben dus inderdaad het volste recht om jouw hatelijkheden te verwijderen van hun forum. Dat was immers het uitgangspunt van dit topic.

Verder wil ik toch nog even ingaan op het antwoord dat je hier formuleert, want benevens het feit dat het compleet naast de kwestie was, sla je ook inhoudelijk de bal compleet mis. Mijn initiële opmerking was dat uit je openingspost, waarin je mensen verslijt voor "geesteszieken" en "kinderverkrachters", blijkt dat je niet op dialoog uitbent, maar op provocatie. Daar antwoord je me dan op dat je het over de "godsdienststichters" had... Alsof dat dan geen mensen waren... De ESSENTIE is uiteindelijk dat het je NIET om dialoog te doen was, maar louter en alleen om provocatie, zoals anderen in dit topic trouwens ook al aangehaald hebben.
Komt ook nog eens bij dat je het hebt over "hatelijkheden" en jij het feit dat iemand iets over twee godsdienststichters zegt (namelijk dat ze geestesziek waren) of over de aanhangers van die godsdienststichters zegt duidelijk niet uit elkaar kan houden. Zelfs niet als de eerste twee genoemden "visioenen" hadden en hun volgelingen toch niet ????????

Maar ja. Jij bent natuurlijk nu eenmaal vervuld van haat.
Akkersloot is offline   Met citaat antwoorden