Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2018, 09:46   #94
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
U denkende een beetje te kennen zou U uiteraard met geen oude(re) diesel durven te rijden. Men kan veel van u denken maar niet dat U uw voeten zou wrijven aan de gemeenschap.
Allez, genoeg gezeverd over aan wat ik mijn voeten, en soms zelfs mijn kloten durf af te vegen ...

ik las net in de gazet van de een of andere zeveraar dat het rekeningrijden voor vrachtwagens niet veel uitgehaald heeft in Vlaanderen (dat bestaat nu toch al even, ttz twee jaar of zoiets?)

Dikke zever natuurlijk, want het is amper rekeningrijden. Het is niet slim. Men beloont niet wie zijn transport buiten de file doet, en men beloont wie met een omweg door een dorpskern rijdt ...

En belangrijk positief effect dat men vergat: de buitenlanders betalen wel mee met die actuele kilometerheffing op onze Vlaamse wegen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden