Los bericht bekijken
Oud 2 april 2018, 17:58   #50
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Komt immers niets van, mensen die recht in hun schoenen staan die sturen een deurwaarder.

Ik kreeg zo eens telefoon van een incassobureau, ik moest de ene of andere rekening betalen, of toch volgens hen alleszins. Men zei me dat ik moest betalen want anders ging er iemand langs komen. Ik vroeg hen wanneer die mens zou langs komen, dan kon ik al een emmer urine opsparen om die door de venster over zijn hoofd te kappen.

Heb nooit iemand gezien van die mensen en die rekening is nooit betaald.

Nu moet ik zeggen, ik ben altijd nogal experimenteel geweest met zogenaamde schuldeisers. Zo kocht ik eens een geweer bij Concordiamail indertijd, bijna 40 jaar geleden, op afbetaling. Nu, de eerste betaling daar kon je niet tussen uit, je moest die betalen aan de chauffeur die het pak tot bij u thuis bracht.
Verder nooit iets van betaald, ik meen dat het 12 maandelijkse afbetalingen betrof.
Een jaar later nemen die mensen schriftelijk contact op met mij, in de stijl van, het is u misschien ontgaan...
Ik schreef terug, met de mededeling dat ik alle betaalbewijzen had en wanneer zij me lieten weten welke maanden precies er volgens hen niet betaald waren dan zou ik hen van die maanden de kopie van het betaalbewijs sturen. (Die ik dus niet had )
Ik kreeg een brief terug met excuzes, het betrof een vergissing van de boekhouding, tussen ons waren er geen problemen, alles was betaald. Ze bedankten me voor de klandizie en namen afscheid met hartelijke groet.
Da's straf. Ik kan me anders best voorstellen wat er aan de andere kant gebeurd is

Gerust ben ik niet hoor, ik verwacht niet een boodschap te krijgen ?* la "we zullen het zo laten". En in principe, zolang ik dat niet heb gekregen, kan ik nog altijd rekeningen krijgen. Ik ben benieuwd vanaf wanneer ik dit ga kunnen vergeten.
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden