Los bericht bekijken
Oud 2 april 2018, 22:52   #1625
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Strafbaar ? Vergeet dat maar...
En nu je toch in aanvals-mode bent : wat is er juist "schuldig" aan wat Gipsy hier eerder al schreef ???

Dat hij met een aziatische vrouw trouwde die zelf al een vermogen opbouwde als apothekeres ?
Boos in de vergelijking dat anderen het moeten doen met een half-breed uit een fucking vergeten land in zuid amerika ?
Iemand die vrijgesproken is voor het plegen van een strafbaar feit, toch beschuldigen van het plegen van dat feit, is strafbaar omdat het iemands imago kan beschadigen (laster en eerroof)

JB beschuldigen van drugfabricatie omdat hij zeer veel pech had om de verkeerde persoon in huis binnen te laten vanuit een oprechte gastvrijheid, is exact hetzelfde als Gipsy beschuldigen van pedofilie gewoon omdat hij in Zuid Oost Azië is geweest.

Beide stellingen zijn nergens op gebaseerd en brengen iemands imago schade toe. En daar kan klacht voor worden ingediend.

Gipsy's vrouw is verschillende generaties jonger en werkt niet. Laat dat fabeltje van vermogen dus maar achterwege.

Mijn Latijns Amerikaanse vriendin is welstellend (zelfs voor Vlaamse normen) door erfenis. Maar zelfs als dat niet zo was had ik voor haar gekozen. En als ik over enkele jaren alle gewenste diploma's uit BE heb + wat meer werkervaring, zou ik met veel plezier naar "een fucking vergeten land in Zuid Amerika" gaan ipv oud te moeten worden in deze maatschappij met verzuurde lelijke Vlaamse vrouwen die de hele dag zeuren.

Je wereldbeeld klopt totaal niet, maar dat is weinig verrassend voor iemand die dit apenland nooit verlaten heeft.

Hier trouwens een foto van mijn vriendin. Toch een beetje anders dan die trollen zonder tanden uit Bolivië. En niet elke halfbloed heeft een getaande huidskleur, al kunnen die nog zeer aantrekkelijk zijn

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 2 april 2018 om 23:11.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden