Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ik niet. Ik wacht gewoon af tot ik alle info heb. Vooroordelen zijn achterlijk. Want per definitie fout.
Er zijn 3 aanslagen gepleegd met een voertuig de laatste 2 jaar door moslims. Dat is niet 99.
En als gij morgen opgepakt wordt en de politie zegt tegen: we hebben geen bewijs tegen u maar uw gedrag doet me denken aan een verkrachter en in 99 % van de gevallen blijkt dat ook te zijn, en daarom sluiten we u op.
Gaat u dan zeggen: JA! U hebt gelijk! sluit mij maar op!
Ik ben nooit blijven zitten, dus dat kan goed zijn. Ik ben een lic economie met een master in de antropologie. Ik spreek 5 talen, waaronder Chinees. En u?
|
Hier zijn er weinig aanslagen gepleegd maar wereldwijd? IS pleegde wellicht honderden van dergelijke feiten per week. Er is haast geen islamitisch land dat niet in brand staat
Hier doet men daar weinig onderzoek naar maar in Nederland wel en de supportersclub onder de Nederlanderlandse moslims voor dergelijk extremistisch volk bleek vele malen groter te zijn dan men dacht.
Dat men hier denkt dat het dan weerom van dat was, is volgens mij dan ook een redelijke gedachte van een normale mens.
Dat je je daarvoor zo dik moet maken is dan ook ronduit belachelijk.
Uit uw taalgebruik blijkt eerder dan u naar alle waarschijnlijkheid niets gestudeerd hebt of er in ieder geval toch maar weinig van hebt opgestoken.

Het is bovendien niet moeilijk hier daarover op te scheppen, niemand kan het toch controleren.
En, een goede raad : neem wat adem want. anders ontplof je straks.