Mensen, ik heb een goede update. Helping Dogs VZW heeft zich verontschuldigd. Ze hebben bevestigd dat Enya vorig jaar overleden is. Ze had kanker, dus mijn gevoel dat ze ziek was klopte.
Ik ben erg dankbaar voor deze update en ben blij dat ze nu met haar maatje over de regenboogbrug speelt.
Voor mij is mijn ex nog altijd de grote schuldige en ik ben er ook heilig van overtuigd dat Helping Dogs ook in goed vertrouwen heeft gehandeld. Ik ken mijn ex en weet wat voor een manipulator hij is. Deze organisatie heeft zich door hem een stuk laten misbruiken en ik wil hen dus niet als de boemannen afdoen.
Wat er ook gebeurd is, ik weet dat Enya gelukkig gegaan is bij hetzelfde adoptiegezin waar ze jaren verbleven heeft. Ze is dus niet over en weer geslingerd en ook al zal ik die mensen nooit kennen, ik ben hen dankbaar voor de mooie jaren die ze Enya nog gegeven hebben.
Slaap zacht, lieve Enya. Je was misschien enkele jaren uit mijn leven door omstandigheden, maar nooit uit mijn hart. Jouw pootafdruk en die van Dajak zullen er altijd blijven instaan en ik ben dankbaar dat jullie goede baasjes getroffen hebben en verlost zijn geraakt van mijn ex.
|