Los bericht bekijken
Oud 16 april 2018, 09:51   #4
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Het probleem zijn EV's zonder thermal management systeem, zoals je zelf aanhaalt. De oude leaf had verschrikkelijke batterijdegradatie in koude of te warme regios. En dat soort verhalen "schrikken" mensen af.

iit Teslas die na 250k km nog steeds > 90 % van hun capaciteit houden....waardoor ze een bijzonder hoge restwaarde hebben omdat er ook niet veel slijt aan de rest van de wagen.
Nissan gaat op langere termijn geïnformeerde klanten verliezen aan andere merken door nog rap die nieuwe Leaf met oudere batterijen zonder BMS aan te bieden.

Electrek en andere sites schreven daar een heel epistel over...
Citaat:
https://transportevolved.com/2017/09...8-nissan-leaf/

Will A Lack of Active Battery Thermal Management Harm Sales Of The 2018 Nissan LEAF?

Laatst gewijzigd door Micele : 16 april 2018 om 10:00.
Micele is offline   Met citaat antwoorden