Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2005, 14:22   #142
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

[quote=Fieseler]
Citaat:
Toch moet ik U hier in mijn onopgeleide onwetendeheid waarschuwen voor een maxillaire protrusie en insisale vestibularisaties door sceletale modificaties als gevolg van duimzuigen.
Dat spreekt vanzelf.

Citaat:
Spijtig genoeg denk je zoals gebruikelijk verkeerd want anders zou dit aan de CD&V en de VLD en PS als gewezen en/of toekomstige volkspartijen toch nogal eens een belediging zijn die kan tellen.
Ik kan moeilijk zeggen dat dit me zou tegenhouden .

Citaat:
Bedoel jij Gerolf misschien?
Wel, als ik zijn eigen mening wil weten in verband met zijn partij dan hoef ik geen tjevengazet te kopen maar dan vraag ik het hem liever zelf.
En geloof mij vrij: niet het merendeel van het politiek schatplichtige journaiile is het er over eens maar ook zijn politieke tegenstrevers voelen het aan hun ellebogen dat er in alle lagen van de bevolking een even groot aantal "gezond verstand kiezers" te vinden zijn.
Tja, dan moet Dolf het ook niet zeggen in de krant he dat het behang geen knappe koppen lijkt aan te trekken.

Citaat:
A/ Ik loop in tegenstelling tot sommigen() niet te koop met mijn opleiding omdat ik weet dat er op politiek gebied veel lager gediplomeerden dan ikzelf een veel grotere belezendheid hebben.
Refereer je nu naar VDB die juist schreef wat voor diploma's em allemaal heeft?

[size=1]
Citaat:
Weer fout: Jij reproduceert (zonder nadenken) hetgeen een tjevengazet schrijft over een interview met Gerolf.
Daarenboven interpreteert U verkeerd de reeds waarschijnlijk tendentieuze en daardoor hopeloos achterhaalde interpretatie van een toen nog linkse en nu plotseling heel wat minder linkse gazet over een rechtse Vlaams Nationalist .
[/size]
Als ik lees:

DS: De knappe koppen lopen elkaar niet voor de voeten om lid te worden.
Annemans: "Dat ga ik niet ontkennen"

wat moet ik hieruit afleiden? dat DS liegt?