Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum
Dat is ook zo. Kijk maar naar jezelf: je ziet zelf gewoon niet in dat de democratie door moslim kweek en import het einde van de democratie en 'westerse vrijheden' zal betekenen.
Westerlingen moeten dom gehouden worden. Kijk maar naar onze staatstelevisie VRT. Dat is -mede door ook mijn belastingsgeld- pure hersenspoeling om democratie en rechten van de mens en 'schouders dragen de zwaarste lasten, en dergelijke te promoten, waardoor de islam in Europa uiteindelijk exponentieel zal zegevieren, en dat betekent ook het einde van de democratie.
Ik wed ik dat je het helaas maar zal beseffen als het reeds te laat is. Ik heb de vorige decennia al meerdere weddingschappen gewonnen. Gewoon omdat mensen ziende blind zijn.
|
Bepaalde aspecten zijn dan wel met een (volgens mij vrij grote) bepaalde zekerheid te voorspellen (explosie van hetgeen wij de moslimbevolking noemen, vooral in de steden).
Hetgeen moeilijker te voorspellen is, dat is welk gedeelte hiervan naar het jihadisme zal neigen, of onder de gematigden kan gerekend worden, en zelfs de godsdienst zal afzweren. Alhoewel ik het tweede gedeelte nu precies ook niet zie als een verrijking, zie ik ze toch ook niet als een echt probleem. Het eerste gedeelte daarentegen is een reuzengroot probleem.