Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2005, 16:59   #15
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VLK
Ik stel mij de vraag, of zulke websites nu juist dat is, wat het VB sterk maakt. Dus contraproductief voor diegenen die het VB willen bestrijden.
Dat is een keuze die je maakt. Ik steun de keuze van Yves Desmet, redacteur van De Morgen die er ooit dit over zei:
"Als het Blok doodzwijgen geen resultaat heeft en erop kappen evenmin, laten we er dan liever op kappen" [size=1](Over mestkevers en fascisten: Yves Desmet, 12 mei 2001)[/size]

Citaat:
Inderdaad, vele van die artikels zijn als het ware "middeleeuws".Wij leven in 2005, met een heel andere politieke ingesteldheid, dacht ik toch. Laat die Hitler en companen, die allang dood zijn erbuiten.
Ik zou je gelijk geven ware het niet dat je dit aan de verkeerde dit adresseert. Het is namelijk het VB dat uitpakt met portretten van collaborateurs zoals Staf de Clercq en Irma Laplasse op IJzerwake voorbije zomer. Het VB dat haar vicevoorzitter en senator Roeland Raes recent moest opzij zetten voor revisionistische uitspraken, het VB dat nog steeds ijvert voor onvoorwaardelijke amnestie voor alle collaborateurs tijdens WOII enz. Op die website zie je ook een foto van VB euro-parlementslid Koen Dillen (zoon van Karel Dillen) samen met SS-Obersturmbannführer Léon Degrelle, leider van REX en het Waals Legioen.

Citaat:
Kom, als het kan, met hedendaagse argumenten naar voor. Goed mogelijk, dat deze site en de oprichters ervan dan wél serieus genomen worden. Maar nu, heb ik, alhoewel ook niet meer van de jongsten, er geen boodschap aan: integendeel!
Neem het maar van me aan: tegen het einde van dit jaar en vooral tegen de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 zal iedereen in Vlaanderen bekend zijn met dit project. Er komt nog een pak info aanzetten.

Laatst gewijzigd door thePiano : 7 januari 2005 om 17:00.
thePiano is offline