Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2005, 17:12   #25
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Internationaal recht daar lach ik eens goed mee , de internationale gemeenschap is gefocust op Israël , ondertussen bezet China Tibet, Marokko de Westelijke Sahara en Indonesia de mollukken. Maar ja die volkeren hebben jammer genoeg de internationale niet aan hun kant
Dat is natuurlijk een gemakkelijk excuus om niks te moeten doen. De Tibetanen krijgen weinig steun en dus laten we de Palestijnen ook maar laten stikken? En alsof die internationale gemeenschap zoveel doet tegen Israël. Het tegendeel is waar. Veel mooie woorden ja, maar geen enkel land kan zich zoveel schendingen van het internationaal recht permitteren zonder één enkele sanctie.

Citaat:
Politiek getinte organisaties zouden zelf helemaal geen steun mogne vangen.
Wat jij ook beweert, die organisaties doen wel degelijk veel nuttig werk. Niet alleen in Palestina trouwens (Oxfam is al jaren actief in de Westelijke Sahara). Maar dat zie je liever niet waarschijnlijk.

Citaat:
en indien logokes met de israëlische vlag met streep door constructief is , blijf ik in de supermarkt rustig kijken naar "Made in Israël"
Ja natuurlijk. Als een land honderdduizenden verdrijft van hun land, 100-en dorpen met de grond gelijk maakt en de rest wegsteekt achter betonnen muren en prikkeldraad, moet je zo'n land zeker blijven steunen.

Gezien je steun aan Israël stel ik vast dat jij met dat internationaal recht inderdaad 'eens goed lacht'. Het interesseert je gewoon niet.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden