Los bericht bekijken
Oud 25 april 2018, 08:51   #10
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Ik ken de wijk als mijn broekzak. Er wonen een paar duizend mensen. Ken er veel en ga er regelmatig. Ik heb er nooit problemen gezien of meegemaakt. Ja wat schermutselingen zoals in veel van die sociale woonblokken.
En die drugshandel laat me lachen. Hier en daar wat jongeren die wat wiet verpatsen veel meer is het niet. Die zever...legaliseer dat plantje. In Nederland hebben ze daar een pak minder overlast mee.

Een paar tientallen verpesten het voor al de rest. Vraag is waarom kan een overheid niks doen tegen een handvol overgroeide pubers ? Welk is de reden daarvoor ? Ik verdenk sommige politici er sterk van deze problemen te willen koesteren..in de hoop dat de mensen dan voor hun gaan stemmen. Want zij gaan er eens invliegen....de grote kuis met de bokshandschoenen. Uiteraard weten ze ook wel dat er na die eventuele grote kuis niet veel meer gaat overblijven om nog voor hun te kiezen.
Om het met de woorden van de Schoof te zeggen....hoe meer van die miserie en overlast hoe beter voor zijn partij. T'ja met die mentaliteit moet je niet veel verwachten in de toekomst.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 april 2018 om 08:52.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden