Ik hoop geen dubbeldraadje. Mocht het zijn ndan is een mea maxima culpa op zijn plaats.
Francken wil factuur voor opvang transitmigranten niet betalen: “Knuffelpolitiek naar illegalen mag stoppen”
Citaat:
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken is niet van plan de factuur voor de Brusselse opvang van transitmigranten te betalen. “0 euro”, zo tweet hij in antwoord op het plan van Brussels minister Pascal Smet om de factuur voor het heropenen van een opvangcentrum door te schuiven naar de federale regering. Francken wil die factuur niet betalen en trekt van leer tegen de betrokken burgemeesters en politiediensten. Die weigeren volgens hem op te treden. “De knuffelpolitiek naar illegalen mag stoppen”, zei Francken in De Ochtend op Radio 1.
|
Dat zal eens gaan tijd worden dat men de wat men zo mooi noemt, de knuffelpolitiek, uiteindelijk daar eens met gaat stoppen.
Ik walgde/verslikte mij bijna in mijn soep gewoon tijdens het kijken naar een nieuwsuitzending de vorige dagen toen ik de uitgeprocedeerde illegalen daar op de grond zal liggen in een station.
Dat kan je toch niet normaal meer noemen?
Blijkbaar vinden dat sommigen wel kunnen, begrijpe wie begrijpe kan.
Uitgeprocedeerden hadden al lang terug in hun eigen land moeten staan.
Zijn er mensen die van mening zijn dat wij, als brave belastingbetalers, moeten voor opdraaien??
Zijn er nog steeds van die wreed vrome types die denken dat het allemaal nog wel goed zal komen?
Is het een een sfeerbeeld misschien die daar allemaal tegen de grond zien liggen te stinken?
Opladen en deportatie. (uitgeprocedeerden)