Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2018, 15:48   #65
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Transgenders vragen ook niet om bepaalde toiletten, eikels vragen om wetten die een man die er duidelijk als man uitziet te dwingen om het vrouwentoilet te gebruiken, waar deze man ongetwijfeld uitgejaagd wordt, waarna hij aan het personeel en de toegesnelde politie moet gaan uitleggen dat hij geboren is met een vagina en dus dat toilet moet gebruiken van de wet. Oftewel: het doel van de wet is om mensen sociaal te vernederen. Liefst duurt de situatie lang genoeg dat ze in hun broek pissen, ze hebben het namelijk al zo lang als ze konden opgehouden om de vernedering te vermijden. dan kan je er echt van genieten. Dat is een aanpassing waar geen een transgender om gevraagd heeft en die nooit nodig was. (En de "reden" voor de aanpassing is debiel. Het argument is namelijk dat iemand met vrouwelijke hersenen maar ook een piemel weleens vrouwen zou kunnen willen verkrachten. Maar mensen met een mannelijk brein en een vagina zouden dat nooit willen? Want zoals we allemaal weten worden er nooit mensen verkracht door mannen? Is dat het idee achter bathroom bills?)

Vragen om taalveranderingen? Wat, je bedoeld mensen die graag willen dat je over ze praat als "they" in plaats van "he" of "she"? Er zijn ook mensen die graag willen dat je over ze praat als "the artist formerly known as Prince". Als je dat niet wilt is dat gewoon jouw probleem toch? Clubjes die invloed willen binnen de maatschappij? Je laat het bijna als een samenzwering klinken, maar je hebt het over mensen die hopen dat we er voor kunnen zorgen dat bijvoorbeeld het aantal transgenders dat in hun leven een zelfmoordpoging onderneemt lager kan komen te liggen dan de helft. Laat dat getal even inzinken de helft. Ongeveer tien keer vaker dan onder de algemene bevolking, en ook nog ruim twee keer hoger dan onder veteranen, mensen met letterlijk een oorlogstrauma. Dat is namelijk het effect van de schandalige manier waarop nog teveel mensen met transgenders omgaan. Lekker wetten doorvoeren om ze te dwingen zichzelf te vernederen als ze naar het toilet gaan, want ze zijn vreemd, ongewenst. Ze komen niet aan het werk, ze worden van school getrapt, want het is toch echt veel te ingewikkeld dat een kind dat ingeschreven werd als Sjaak nu Sjaan genoemd wil worden. We jagen ze massaal de depressie in en zelfs de dood.

Weet je wat, als postzegelverzamelaars zo gepest werden, elke dag van hun leven te horen kregen dat ze niet bestaan of gek zijn, dat de helft van de verzamelaars een of meer zelfmoordpogingen doet, ja, dan zou ik fucking graag mijn taalgebruik een klein beetje aanpassen om ze te helpen. Als we honderden levens kunnen redden door niet moeilijk te doen over of er een m of een v op iemands paspoort staat, laten we er dan vooral niet moeilijk over doen. Dat is namelijk een fucking samenleving, daar leef je fucking samen. Jij wilt het hebben over de uitholling van alles wat van waarde is? Wat dacht je van fatsoen? Van medemenselijkheid? Van empathie? Accepteren dat andere mensen ook moeten schijten lijkt me niet heel veel gevraagd eerlijk gezegd.

Ik dacht dat je zei dat je de ontwikkelingen gevolgd had, vooral in de Verenigde Staten? Dan zou je dit toch moeten snappen. Ik vind persoonlijk "conservatief" nog een veel te aardig woord voor het soort mensen dat met termen als "familiewaarden" en "veiligheid" smijt als excuus om anderen buiten te kunnen sluiten, om maar een groep mensen te kunnen hebben om lekker op in te trappen. Dat soort sociopaten zijn namelijk een probleem. En er zal vast weleens door activisten op de verkeerde persoon ingegaan zijn, iemand die niet bezig was met massa's echte mensen weg te zetten als sprookjeswezens. Dan hebben er een paar mensen 5 minuten gemist van een lezing van iemand die blijkbaar niet heel duidelijk is in vertellen wat ze bedoelen. Big deal, gaat niemand dood aan. Aan dat verdomde anti-trans activisme van eikels in dure pakken gaan wel mensen dood.

Ik zal wel even buiten tegen een muur gaan slaan tot ik weer aanspreekbaar ben.
Je gaat van hak de tak. Maar het is mij duidelijk dat je de ontwikkeling niet goed hebt gevolgd. De realiteit is namelijk dat die wens tot bijvoorbeeld taalverandering totalitair is. Er worden leerkrachten lastig gevallen omdat zij nog wel 'goedemiddag, dames en heren' zeggen.

Het doel is niet om het leven van transmensen, genderneutrale makkelijker te maken. Het doel is om het totalitarisme van een minderheid na te streven.

En je suïcidale punten zijn juist HET bewijs dat psychische hulp noodzaak is. Transgenders, genderneutrale zitten met zichzelf ernstig in de knoop.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden