Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
Vrouwen vertonen zich maar node op "mijn" werkvloer.Ze riskeren te veel in het ongerede te raken tussen al die kabels,besmeurde zaken met scherpe hoeken en zelfs zuurdruppels ......waardoor ze riskeren plotsklaps "sexy sexy" te staan want de katoenen- vezeltjes van hun kledij kunnen daar zeker niet tegen......  ...
Of zou ik er toch iets mee te maken hebben 
|
Ik heb ook in fabrieken gewerkt hoor!
General Motors was zo proper als een bureau.
Raffinaderijen, da's wat anders, maar een mens past zich aan. Al eens in het labo van een raffinaderij geweest?
Vrouwen kunnen zich heel goed aanpassen, vrouwen dragen ook overalls, veiligheidsbrillen, veiligheidsschoenen en helmen. Dat zijn al lang geen mannelijke privileges meer. Een vrouw die in een fabriek of atelier werkt, doet geen nylon bain-soleilke aan, die draagt een lange broek en een T-shirt waar ze gemakkelijk haar overall over kan dragen.
De mannen hier zijn precies allemaal tachtigers dus uit een tijd waar vrouwen niet in 't fabriek mochten komen. Hoewel hun moeders dat wel deden omdat ze wel moesten tijdens de oorlog. Mijn moeder werkte nog in een buskruitfabriek. Daar maakte ze zich geen zorgen over "sexy sexy" katoenen- vezeltjes van haar kleding maar over het feit dat de boel kon ontploffen ... iets wat overigens ook gebeurd is terwijl zij er was ...