Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik zeg niet dat die man niet bestaat, ik weet niet of die man bestaat of niet. Wat ik wel weet is dat men dergelijke dingen niet kan en zal geheim houden vooral niet in amerika. Dus voor de laatste maal en ik zeg het niet nog een keer. Als die man bestaat en hij heeft bewijzen dan zullen we het snel te horen krijgen, en zeker omdat hij volgens jou een rechtzaak is begonnen. Wat gaan ze doen volgens jou? Alle rechters en advocaten vermoorden? En wees maar zeker dat de pers aanwezig is op deze plaatsen. Mijn mening hierover...als hij echt bestond dan hadden we al lang iets van hem gehoord.
|
Kijk , die man bestaat echt , het feit dat je daaraan twijfelt zegt al genoeg. Je kan het gewoonweg zelfs nog niet overwegen dat 9/11 een insidejob is. Je hebt hier een advocaat die een rechtszaak aanspant, hij is al verschillende keren op tv gekomen en hier
kan je een interview met hem horen dat ik al eens gepost heb maar je hebt dus de moeite nog niet gedaan om daar naar te luisteren , en dan zit jij hier het officiële verhaal te verdedigen.
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Trouwens, je zegt dat de media dan alles in de doofpot zal steken, wat met de mensen die deze film hebben gemaakt? Die zwijgen dus tot nu toe ook allemaal tov de pers?
|
Die zwijgen natuurlijk niet, maar de pers wil ze niet horen. Ze maken dan maar zelf een film die ze gratis laten kopieren om de boodschap te verspreiden op het internet, want dat is de enige vrije spreekbuis.