Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2018, 13:27   #448
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Heel kort nog: ge zit hier pagina's lang te zeuren over een filmpje en verwijzingen enzo.
Nu lees ik in een paar posts verder dat je doelde op een filmpje dat je postte in 2017.
neen, post #222 op deze thread, en dus ook een post in een andere thread waar hij ook op actief waart, minder dan een half jaar geleden.
ge hebt beide posten zeker gelezen aangezien ge actief waart op dezelfde pagina.
Citaat:

Ik neem voor de gemakkelijkheid dus gewoon aan dat jij krankzinnig bent.

Je argumenten staven aan de hand van iets wat je een jaar geleden gepost hebt,
niet liegen! foei, Minder dan een half jaar geleden.
Citaat:
zonder verwijzing ernaar, gewoon door aan te nemen dat mensen al uw geschrijf hier van buiten leren en al uw filmpjes bekijken.
En dat ze dan een jaar later gewoon weten dat je verwees naar dat filmpje van een jaar geleden...
Tja, ik dacht dat gij dat zou weten. Tegenwoordig komt de NRA héél véél in het nieuws, ik ging ervan uit dat gij wel eens een krant leest of naar het journaal kijkt. Niet dus. Ok, géén probleem, ik ga er rekening mee houden dat ge niet veel algemene kennis hebt.
Citaat:

Niet goed snik nee, laat het maar gewoon, dat ga ik ook doen.
Ik wil er opnieuw op wijzen dat, toen ik doorhad dat ge de slogan 'weapons dont kill people, people kill people' niet kende, ik u ONMIDDELIJK heb duidelijk gemaakt dat het een argument van de US wapenlobby is. Iets wat ge daarna opzettelijk hebt genegeerd, en ge zijt blijven doen alsof ik dat mijn eigen argument was. Dat is effenaf doortrapt.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 7 mei 2018 om 13:35.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden