Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Er zijn zeker andere delen van de hangmat-politiek.
Onze sociale zekerheid was niet bedoeld om een hangmat te zijn, maar een opvangnet voor hen die tijdelijk pech hadden.
Dat er modellekes zijn die door moeder natuur niet in staat zijn mee te draaien in een moderne maatschappij, da's een punt waarover discusie heerst.
De ironie wil dat er gehandicapten zijn (blinden, doven, mensen met ontbrekende lichaamsdelen, zelfs syndroom van downs) die willen werken, maar daar in tegengewerkt worden.
En dan hebben we modellen zoals u, een zelfverklaarde hangmatter.
En dan wordt het steeds pijnlijker duidelijk dat er een hele bevolkingsgroep is die de sociale hangmat als hun godgegeven recht zien. Er bestaat zelfs een woord voor. Yizah.
|
Listen mon cher maddox ik ben geen zelfverklaarde hangmatter, maar een psychisch gestoorde vrouw die door de Vdab opgejaagd werd omdat ze lange tijd zonder dat etiket door het leven ging. Dat ik momenteel in behandeling ben voor mijn opgelopen trauma's hieromtrent gaat precies aan jullie voorbij. Maar tja, jullie zijn dan ook leken die veel toogpraat verkopen maar geen greintje benul hebben hoe het systeem mensen de verdommenis in helpt.