9 mei 2018, 08:32
|
|
Banneling
|
verwart u ook wel eens de Kamer met uw slaapkamer?
https://www.demorgen.be/nieuws/opric...raak-b36511ea/
Citaat:
Redouane Ahrouch, het kopstuk van de Islampartij en voormalig MIVB-buschauffeur, heeft geweigerd om staatssecretaris voor Gelijke Kansen Zuhal Demir (N-VA) rechtstreeks aan te kijken tijdens een debat van 'De Afspraak' op Canvas.
Ahrouch bevestigde in diezelfde uitzending dat hij de sharia wil invoeren in België, en dat hij met zijn partij ook wil meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in Gent en Antwerpen.
...
Hij was vanavond te gast in de paneldiscussie in 'De Afspraak'. Toen staatssecretaris Zuhal Demir met hem in debat wilde gaan, weigerde hij om haar rechtstreeks aan te kijken omdat ze een vrouw is. Toen presentator Bart Schols hem daar attent op maakte, ontkende hij dat evenwel en zei hij: "Ik ga mijn ogen niet op deze persoon fixeren. Maar ik luister naar haar, ik ben beleefd. Ik luister en analyseer." Het is persoonlijk, zei Ahrouch.
"Wat is uw probleem?", vroeg Demir. Daarop zei Ahrouch: "Mevrouw, u verwart de Kamer met uw slaapkamer."
...
Ahrouch zei nog dat zijn Islampartij wil deelnemen aan de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen en Gent. "België zal over 12 jaar een moslimmeerderheid hebben. Je hebt dan twee opties: extremisten of democraten als wij aan de macht", zegt Ahrouch. Zijn partij wil meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen en Gent, daar zouden er voldoende kandidaten zijn voor een lijst.
|
 de partij Islam in Antwerpen!  eindelijk!
Laatst gewijzigd door Anna List : 9 mei 2018 om 08:38.
|
|
|