Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2018, 18:54   #22
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Bange mensen zijn het die in termen van verbieden spreken als er een enkeling iets komt vertellen waarmee ze niet akkoord zijn. Ik heb ook niet gehoord dat de man sprak over "opleggen van de islam".
Voor zover ik Arouche zijn woorden-tsunami heb kunnen volgen heeft hij dergelijke uitspraak inderdaad niet gedaan. Maar hij hield wel een pleidooi voor het invoeren van de Sharia. M.a.w. hij wil de Belgische grondwet vervangen door
Koran. Mag ik veronderstellen, Jan, dat ook u daar niet onverdeeld gelukkig mee bent?

En verder, wat dat "opleggen van de Islam" betreft, sta mij toe uw aandacht er op te vestigen dat in de Koran zonder omwegen gezegd wordt dat de "ongelovige" hoort gedood te worden.
Vermits we hen hier massaal hebben laten binnensijpelen in naam van een éénzijdige visie op "mensenrechten". Het E.V.R.M. dateert van 4 november 1950. Het werd als noodzakelijk aangevoeld omdat er toen nog, als nasleep van WO2, heel veel vluchtelingen en statenlozen in opvangcentra zaten te wachten. Het was dus bij uitstek een Europese kwestie die niet vergelijkbaar is met hetgeen we de voorbij jaren hier hebben meegemaakt.

Rekening gehouden met het vermenigvuldigingstempo van de moslims zullen ze binnen enkele decennia hier de meerderheid hebben. Er op hopen dat ze ondertussen wel zullen "geïntegreerd" zijn is onze kop in het zand stoppen. De integratie is totaal gescheitert zoals Merkel het zelf openlijk heeft toegegeven. En dat zal zo blijven. Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven stoppen dat op een bepaald ogenblik islamitische ijveraars wel degelijk een bekeringsdwang zullen toepassen.

Soms kunen landen door immigratie groot worden. Maar moslim-immigratie loopt uit op een ramp.

Laatst gewijzigd door quercus : 9 mei 2018 om 18:55.
quercus is offline   Met citaat antwoorden