Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2018, 20:17   #181
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Children Of The Sex Trade (Full Documentary) - Real Stories

Niet enkel de Filipijnen, maar ook Zuid-Oost Azië (Cambodia, Thailand...) zijn getroffen door dergelijke plagen van veelal Westerse pedofielen die hun lusten er botvieren op onschuldige aziatische kindjes. Dit terwijl veel van deze mannen als een heilig boontje door het leven gaan in hun thuislanden (want tja, blanke kindjes moeten beschermd worden, nietwaar.) Maar eenmaal in het verre & exotische Azië gaan alle remmen los en tonen ze hun ware aard: die van een meedogenloze pedofiel die er niet voor terugdeinst andermans kinderen uit te buiten.

Ook cybersex dens zijn tegenwoordig een geliefkoosd doelwit van deze heren:

Alvorens mij wederom met de vinger te wijzen omdat ik zogezegd wederom white supremacy aankaart, wil ik er aan toevoegen dat het Westen toch maar mooi gespaard is van Aziaten en andere rassen die er massaal de blanke kindjes komen uitbuiten, misbruiken!!

Met deze thread wil ik dan ook een halt toeroepen aan dergelijk Westers sekstoerisme. Het is al erg genoeg dat landen als Thailand, de Filipijnen enz. haast overrompeld worden door Westerse sekstoeristen die er het beest uithangen met volwassen hoertjes, maar van de kindjes moet men imo AFBLIJVEN!

PLEASE STOP HET SEKSUEEL UITBUITEN/MISBRUIKEN VAN GEELKES!

Als laatste wil er aan toevoegen dat ik het een goed iets zou vinden indien blanke mannen gescreend zouden worden wanneer ze naar dergelijke landen 'op vakantie gaan'. Men screent wel zogezegde 'terroristen', awel die anderen kunnen er ook nog wel bij. Of niet soms.

Vermits men dit nog steeds niet op grote schaal doet, sta ik dan ook altijd huiverachtig tov blanke mannen die naar deze landen trekken. Het staat natuurlijk niet op hun gezicht geschreven, maar gezien de statistieken...

Tja, men kan me niet kwalijk nemen hier suspicious tegenover te staan.

Maar een ding staat vast, dit moet STOPPEN!!!!
Discuss please, thanks.
Uw boodschap klinkt alsof wij forumgenoten daar onverschillig tegenover staan.
Je denkt nu toch niet dat wij dergelijke smeerlappen sympathiek vinden? Maar wij kunnen inzake politioneel toezicht en bestrijding ter plekke van die pedo-toeristen geen poot uitsteken zonder het expliciet akkoord van die Zuid-Oost Aziatische landen. Het is in de eerste plaats aan hen om een stricte controle uit te oefenen. En ik ben ervan overtuigd dat geen enkel Europees land een verzoek tot samenwerking zomaar zal afwijzen. Overigens, die is er toch reeds via Interpol? Wat mij betreft, wanneer dergelijke slijmerd door hun eigen politie geklist wordt, mag de gegadigde draconische straffen toebedeeld krijgen.

Laatst gewijzigd door quercus : 10 mei 2018 om 20:18.
quercus is offline   Met citaat antwoorden