Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2018, 05:50   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Kostprijs migrant/migratie

N-VA wil weten hoeveel migrant precies kost

Citaat:
Johan Van Overtveldt en Theo Francken (beiden N-VA) willen exact weten welke impact migratie heeft op onze economie. Ze hebben daartoe een studie besteld bij de Nationale Bank.
Daar kan je vrij simpel op reageren dacht ik: bakken geld nog te zwijgen over de overlast die we er nog met hebben met het migrantenprobleem.

Het is dan al jaar en dag geweten dat het zoals ik al schreef bakken geld kost, met dank aan de brave belastingbetaler.

Het is niet nieuw dat men er het hoofd wil over buigen over wat migratie kost.

Een artikel de dato 2009 leerde reeds: "Migratie kost ons jaarlijks 7,67 miljard"

Een artikel uit 2016 leerde dan weer ... 'De vraag is niet of 'wir das schaffen', wel wie de rekening betaalt'

Dus laten we van het standpunt uitgaan dat wij mensen serieus 'uitgezogen' worden om de migrant het leven aangenaam te maken te vertoeven in ons land of in één van de landen van de EU waar ze eigenlijk totaal niet moeten zijn en velen ze liever kwijt dan rijk zijn.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 mei 2018 om 05:51.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden