Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2018, 21:30   #38
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De "verrijking" lijkt mij eerder een vorm van 'Der Untergang" aan te nemen.

Laat beiden een sarcastisch tintje in huis hebben.

Opvallend is wel dat je op de lange duur denkt: waar blijft dat gespuis toch vandaan komen?

Zij mogen de Politiediensten bekogelen met stenen en de Politie mag niets terugdoen of ze zetten het op een janken?

Naast die "verrijking" moeten wij zelfs ons straatbeeld aanpassen in de zin van:

* bomen/struiken/aanplantingen naast banen en wegen moeten gekortwiekt worden omdat er bepaalde figuren zich daar in gaan verschuilen.

* voortuintjes die sommige van onze mensen weten te verfraaien met losse witte kasseistenen (andere stenen), dat zal spijtig genoeg verboden moeten worden.

* losliggende stenen bij werken aan wegen en banen daar zal camerabewaking opgezet moeten worden of toch goed afgesloten moeten worden zodat er geen stenen als projectiel kunnen gebruikt worden.

* aanleg van plantsoenen en wegen met kleine stenen die men in mozaiek tegeltjes weet in te planten, het zal uiteindelijk allemaal moeten veranderen of verboden worden daar het risico te groot is dat er bepaalde gestoorden de stenen gaan gebruiken om er anderen met te bekogelen.

Na het 'wir schaffen das' gedoe is het er alleen maar leuker op geworden. <<-- door Sarcasmus.

Moeten we nadenken over een idee dat er naast asielcentra en illegalen opvangtehuizen andere opvangplaatsen een landingsbaan voor vrachtvliegtuigen (oude C-130 bijvoorbeeld) moet aangelegd worden kwestie van deportatie? Hand in hand naar eigen land.

Of blijven we het allemaal maar met lede ogen aanschouwen?

Alvast bedankt politici.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 mei 2018 om 21:32.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden