Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2018, 06:56   #3
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
het is waar: ik verveel me nagenoeg bijna nooit, als ik dan v die mensen hoor die klagen dat ze eenmaal met pensioen 'niet weten wat te doen' lach ik eens goed, tja ik heb best wat onvolmaaktheden maar dat is nu eens iets wat men me niet kan verwijten -> namelijk dat ik tevreden ben met m'n tijdsbesteding, ja zelfs heel tevreden, ik ben precies met pensioen xd! ihihihihihi

discuss pls, thx
Iemand die iedere dag meer dan één draad opent op dit forum zal zich inderdaad nooit vervelen. Maar ik denk niet dat die persoon nuttig of zinvol bezig is. Zo'n persoon kakt op z'n medemens. Zo'n persoon is een parasiet, een parasiet waarvan er hier al veel te veel leven.

De hardwerkende Vlaming zal er wel voor opdraaien tot hij erbij neervalt. En plots is die hardwerkende Vlaming overbodig, hij weet niet wat hem overkomt en weet niet hoe ie zijn tijd moet besteden.

Indien er minder parasieten waren, dan moest de hardwerkende Vlaming niet zo veel werken en dan had die hardwerkende Vlaming tijdens zijn loopbaan geleerd om met vrije tijd om te gaan.

Besluit: De parasieten zijn de oorzaak van de verveling.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden