Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2018, 09:05   #78
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Enkele kranten blokletterden dat de ouders van de 'doodgeschoten' Mawda (2) geen enkel vertrouwen heeft in het gerecht.

Zij denken dat er een beschermende hand boven het hoofd van de agent die ZOU geschoten hebben zal gehouden worden.

Die familie blijkt nog steeds het verhaal niet te begrijpen in de zin van dat ze illegaal in het land waren en tekens tot stoppen van de ordediensten wisten te negeren, wat mij er van bijstaat.

Laten we ze deze zin even leren:

Een illegaal is een persoon die zonder rechtmatige status in een land verblijft.

Dus iemand die er niet hoeft te zijn en ook totaal niets te eisen heeft of ook maar ergens inspraak op zou mogen hebben.

Het dramatische overlijden van hun kindje is- en blijft hun eigen schuld.

'Mocht het parket hun twijfels (van de ouders) niet kunnen wegnemen dat zouden zij het aansturen op op het in leven roepen van een parlementaire onderzoekscommissie.

Dat lijkt mij wreed vergezocht dat een illegaal dat zou kunnen gedaan krijgen.

Draai dat eens om en stel dat uzelf zo iets voor hebt in één van hun landen.

Ik denk dan je snel terug thuis gaat staan dan, héél snel.

p.s.

Je begint op de lange duur die illegalen en landverhuizers wel ferm beu te worden alsook de diensten die daar nog wat eieren gaan onder leggen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 mei 2018 om 09:07.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden