Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2018, 13:40   #36
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nogal logisch dat je de toegevoegde waarde niet kan snappen. Ik blijf het frappant vinden dat sommige mensen op dit forum trots zijn op hun eigen onwetendheid.

Ik vind die toegevoegde waarde voor 99% illusie, moest ik al de tijd die ik verspild heb om dat ding in te stellen, op te laden, te connecteren, de meldingen af te zetten, de handleiding te lezen, up te graden en opnieuw in te stellen optellen effectief gebruikt hebben om te bewegen, dan had ik pas echt toegevoegde waarde gecreerd.

Tenzij je daar personeel voor hebt of een trainer of assistent is een 'smart'-band/watch gewoon een zoveelste last en aandachtsvreter, waarbij de data dan nog vaak waardeloos zijn of met bergen zout te nemen.

Mijn hartslag-meting met dat ding geeft bvb. soms 130 aan, terwijl ik rustig wandel en ik maximaal 90 heb in realiteit. 40-50% error marge dus, dus waardeloos.

Ik ben nu een week op sportieve vakantie in Frankrijk en dat ding ligt gewoon thuis op de lader zodat ik gewoon kan sporten met een gewone horloge. Zoveel makkelijker en nuttiger.

Laatst gewijzigd door parcifal : 23 mei 2018 om 13:45.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden