Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2018, 10:51   #293
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Klopt. Daarenboven zijn Amerikaanse Joden natuurlijk ook oppermachtig, je moet geen antisemiet zijn om dat te zeggen.
Binnen de Amerikaanse Joden gaan gelukkig steeds meer stemmen op om de behandeling van de Palestijnen aan te klagen. De meest pro-Israëlische religieuze groep in de VS zijn de fundamentalistische evangelicals.

Citaat:
De band met Israël is niet zuiver geopolitiek, de belangen van Israel gaan zelfs boven deze van de VS, zeker onder Trump. Door Jerusalem te erkennen als Israëlische hoofdstad maken ze het hun Arabische bondgenoten extreem moeilijk, en worden ze nog meer gehaat in de Arabische wereld. Israël=VS meer dan ooit. En Israël is het land dat een van de heilige steden van de Islam bezet en Arabieren onderdrukt en hun land afpakt.
Een aspect dat te weinig benadrukt wordt, is dat dit het laatste grote koloniale conflict is. Er is een koloniale erfzonde aan de creatie van Israël: de Europese mogendheden hebben na hun Holocaust hun antisemitismeprobleem proberen op te lossen door een volk onder Britse koloniale bezetting dat met de Holocaust niets te maken had op te offeren als zoenoffer.

Zoiets moest slecht aflopen. Het is alsof de Europeanen tegen Joden en Arabieren zegden: "it is our Holocaust, but it is your problem."
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline