Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2018, 23:20   #80
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
@Diego.

Met Youtube bewijs je niets.
Absoluut niets, of net andersom. Je kan er alles mee bewijzen, ook dat de aarde plat is. Ook dat heel je bankster verhaaltje een natte droom is, en dat hebben we hier al ergens eens aangetoond in een andere thread.
Als referentie is het totaal waardeloos.
Hoeveel keer moet ik je dat nog zeggen ?
Kom eens af met serieuze bronnen hé.

Goh, weet je, Kale, het zou me alvast wat tijd besparen als je geheugen nog optimaal zou zijn, maar gezien je (weeral) niks kan weerleggen van wat ik hier schreef (waar zijn je tegenargumenten?), zal ik je hier nog ’s als ’n minkukel laten ronddartelen met de broek op de enkels:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
blablabla......

Het gaat hier al de hele tijd over JOU bewering dat banken 'geld uit lucht kunnen creëren'.

....blablabla.......
Je kent er geen bal van, zoveel is zeker....
Ok, Kale, maar let nu eens heel goed op wat ik je daarop replyde:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zucht...:

Bundesbank: Banken creëren geld uit het niets

"In navolging op de Bank of England komt nu ook de Bundesbank met een verhelderend stuk over geldcreatie. In haar maandrapportage van april schrijven economen van de Duitse centrale bank dat commerciële banken inderdaad geld ‘uit het niets’ creëren. Zodra je een lening afsluit bij een bank wordt dat bedrag gewoon op je bankrekening toegevoegd als nieuw geld, waardoor de totale geldhoeveelheid toeneemt.

Met deze informatie probeert de Bundesbank een einde te maken aan het hardnekkige misverstand dat commerciële banken slechts tussenpersoon zijn in de kredietverlening en dat ze alleen het geld uitlenen dat door andere rekeninghouders bij de bank gestald is."


https://marketupdate.nl/nieuws/econo...uit-het-niets/
https://forum.politics.be/showthread...236696&page=11

Memory can be a bitch, eh.
Slaapwel, Kale, en nog veel natte dromen toegewenst.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden