Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen
Den Trump kan dan controversieel zijn, praktisch is hij wel.
Ook in de EU loopt "Wir schaffen das" ten einde.
Trump vat de koe bij horens, wij palaberen jaren en doen niets, wat ons veel geld kost en helemaal niet vooruit brengt, eerder omgekeerd zelfs.
Wat heeft hij nu al allemaal niet opgelost waar jaren over gepalabert is door zijn voorgangers en hij wordt nu pas volwassen president.
En heeft hij geen gelijk dat hij enkel met trouwe solidaire partners omgaat?
Hij mag de EU wel verdedigen tegen de Russen maar een realistische bijdrage aan dat budget ervoor "vergeten" we te betalen.
Trouwens van alle economische grootmachten is de EU de enige die geen degelijke eigen defensie heeft, heeft Trump dan ongelijk? Volgens mij niet.
Ik heb de indruk dat hij tegen besluitloosheid is en vooral prompt maar soms lomp overkomend reageert, soms wat overhaast maar dat zet hij nadien wel recht.
Zelf zou ik een Trump in België wel zien zitten, ook hij is voor eigen volk eerst en zonder al die tantewannekes er rond.
Ik denk ook niet dat hij 4 regeringen zou nodig hebben om dit land'je' te besturen en met de vakbonden zou hij ook wel afrekenen wat de economie dan weer ten goede zou komen.....?
|
ik denk dat Trump de EU-'politici' bijna zo beu is als ik.