Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2018, 10:21   #42
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Hoe noemde een groot NVA'er Bracke deze lor textiel nu ook alweer ? Ik vraag mij af of Wever echt niet weet dat BELGIE speelt op het WK ? Het weer een van de afreuse verschijnselen bij Wever die bewijzen dat de man echt geen voeling meer heeft met de realiteit.

Trouwens het is hij en zijn partij die Vlaanderen in de prullenbak hebben gestopt. Zelfs voor de volgende verkiezingen. Hoe hypocriet kan een stadspolitiekertje zijn om dan nog het fiere symbool te gaan buiten hangen van het landsdeel dat hij vijf jaar aan een stuk vele dolken en messen in de rig heeft gestoken.
Citaat:
Daarna heeft Bracke het over de Vlaamse Leeuw. ‘Ik voel mij niet beter als enkele gasten met een Vlaamse Leeuw wapperen bij het wielrennen. Ooit is een van die vodden tussen een wiel terechtgekomen, wat eraan zat te komen’, zegt hij. ‘Mannekes. Ik ben een sociaal-economisch nationalist: mij maakt het niet uit of je met een Belgische of een Vlaamse vlag zwaait.’
bron https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20131022_00803273

schitterend hee ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden