Los bericht bekijken
Oud 8 juli 2018, 15:20   #133
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik gebruik ook de zwart-gele vlag maar ik ontken de holocaust niet, laat staan dat ik samenwerking met een bezetter zou verheerlijken. Maak u liever zorgen over de collaboratie van vandaag.

Jij als individu misschien niet, maar hier op het forum zijn er tgo de echte samenleving disproportioneel veel collaboratie-lovers. (het lijkt zelfs een beetje een magneet te zijn voor mensen van dat kantje... )
Van zodra dat woord valt, komt die zwarte kliek boven met hun riedeltje dat er niks mis was met collaboratie, belgië was hun land niet, bla bla, russen gaan doden in dienst van de duitsers was ook goed, en dan de absolute uitsmijter : in vlaanderen collaboreerden ze om andere redenen dan in wallonië en de rest van europa.

Van die boer geen eieren... Wie achter een door VNV besmeurde vlag blijft lopen zonder zich te distantiëren van die hun nazisme keurt het impliciet goed. Als die kliek dan nog -bewust- de echte vlaamse vlag doodzwijgt en negeert ten voordele van dat VNV/blok vod die kiest duidelijk kamp.

Dat men daar dan ook voor uitkomt, en niet rond de pot draait.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 juli 2018 om 15:23.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden