Discussie: @NVA weekdieren
Los bericht bekijken
Oud 8 juli 2018, 19:42   #44
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.038
Standaard

Geniet van het aangeboden spektakel dames en heren!

Al is’ t al commercie …..

Net als de publiciteit stunt lang geleden die uitgroeide tot algemeen iets “de kerstman” van COCA – COLA. Zo algemeen geworden is dat velen niet beseffen dat de kerstman een uitvinding is van de publiciteit machine van cola.

Volks vermaak, sport en spelen. Moet kunnen en is net zoals de kermis commercie, de wereldbeker voetbal >>> Big Business!

Waar de spelers omgekocht werden met financieel bijdrage van en Biermerk om wereldwijd publiciteit te mogen maken van het Biermerk.

Terwijl alle anderen bedrijven die ook geld schonken grotendeels ondergesneeuwd geraken onder de AB InBev Belgium publiciteit.

Gelet op het feit dat het sjoemel merk België zo goed als in faling is, dus géén geld meer heeft voor stadium en om sport en spelen te bekostigen heeft AB InBev Belgium reeds vorige keer de vrijheid gekocht om de Belgische kleur aanteslaan en gaat nu zelfs nog en stap verder door deze keer “Belgium” zelf ook als merk zich toe te eigenen.

Arm België. De vlag verkocht en zelfs nu ook al de landsnaam gedegradeerd tot Bier!

Nog EEN GROOT GELUK dat AB InBev Belgium de hooft zakelijke Frans sprekende aandeelhouders niet geïnteresseerd zijn in symboliek van "Sale flamand", oef....
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 8 juli 2018 om 19:56.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden