Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Schatje, als je Diego en consoorten laat doen dan pas ga je eens wat muilkorf wetten zien verschijnen.
Ik moet dat niet voorspellen want we hebben dat in het verleden al genoeg gezien van hun ideologie.
Daarom noem ik ze steevast hypocriet.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Omdat ik ook uit ga van de stelling van Paulus dat het gros van de negationisten en de mensen die problemen hebben met de wetgeving hieromtrent dit doen uit eigenbelang.
|

Onze forumhypocrieten zuigen hun ‘argumenten’ wsl uit hun dikke teen en zijn intellectueel blijkbaar te laf, om een uitstekende draad met onderbouwde argumenten botweg te negeren en gaan dan maar op de emotoer.
Haal dit maar eens onderuit:
“Nog dictatorialer wordt heel dit gedoe als blijkt dat de onderdrukte gecensureerde burger niet eens meer mag kennis nemen van betreffende geschriften.
De heersende kaste bepaalt dus controleloos vanuit haar ivoren toren niet enkel wat we lezen, maar ook hoe we moeten oordelen over boeken die we niet eens mogen lezen.”
https://forum.politics.be/showthread.php?t=25459
Komaan heren Inquisiteurs, geef nu eens doorslaande argumenten waarom die wetten zouden moeten blijven, 1 is genoeg.