Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2018, 05:59   #94
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Gij gaat nog vreemd opkijken. Onafhankelijk Vlaanderen (als dat er al ooit komt) = RIP Vlaanderen.

Ik denk dat NV-A in Limburg aan zijn zwanenzang bezig is. Tenzij het aantal Limburgers dat gebrainwasht is door de flaminganten hoger is dan ik nu denk.

Het is natuurlijk wel een feit dat de jongeren niet meer weten dat bv die nieuwe NVA kandidate in ons dorp(toeval?) van zwarte (=volksverraders) afkomst is.
't Is maar wat ge verstaat onder Volksverraders. Misschien eerst eens noteren dat in het woordje "volksverraders" het woordje "volk" in voor komt.

Let wel op, ik verdedig hier niet zij die mee gevoosd hebben met de Duitsers maar ze deden dit wel voornamelijk omdat ze dachten dat dit hun kans was om eindelijk verlost te geraken van de Franstalige in dit onland. Dus, voor het Vlaamse volk en niet tegen.

Dat waren dus niet de volksverraders, het zijn die Vlamingen die Belgisch gezind waren en zij die gehandeld hebben tegen het Vlaamse volk die eigenlijk moeten betiteld worden als volksverraders.

Maar ik zeg het nog eens, wat er zich allemaal heeft afgespeeld in de oorlog valt niet goed te praten en zij die de Duitsers hand en span diensten hebben geleverd bij de Jodenvervolging zijn er met kaal scheren goedkoop vanaf gekomen.

Maar ik versta niet dat al die onder u, die zo afgeven op de zwarte tijdens de oorlog, vandaag zo Europees gezind zijn voor een Europa waarin Duitsland en Frankrijk onder elkaar de lakens delen. Dat zelfde Duitsland dat, als ze heel hun naoorlogse schuldenberg hadden moeten betalen, vandaag zeker nog niet BIJNA in een positie had gestaan om lakens uit te delen.

Dus, wie zijn er nu de zwarte???????????????????

Laatst gewijzigd door Garry : 21 juli 2018 om 06:29.
Garry is offline   Met citaat antwoorden