Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2018, 12:00   #61
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Amai, de club Neanderthalers is weer los, wanneer je dit hier leest!
Eerder een vlucht mannelijke eenden die 1 vrouwelijke eend zien.
Citaat:
Vrouwen neuken, wanneer ze daar zin in hebben, net zoals mannen dit doen, erg he?
De opvoeding van "de" vrouwen over de hele wereld zorgt er voor dat "ze" toch een pak kieskeuriger zijn. Een jongedame, zelfs al druipt ze uit haar slipje, gaat een hoop opvoeding hebben die haar verdomd 25 keer laat nadenken voor ze haar gunsten gaat verlenen. En als ze dat niet doet, is haar zelfbeeld toch al dat van een "slet".
Citaat:
Er gaan trouwens evengoed mannen vreemd dan vrouwen .
Vreemd gaan?
Citaat:
En net zoals mannen dit niet doen voor een glas bier, doen vrouwen het ook niet voor een dessert, en je partner dronken voeren om seks af te dwingen, echt?
Er is een verschil tussen dronken en niet meer weten wat er gebeurd, of minder remmingen omdat je wat ontspannener bent na een glas wijn of 2. En ja, vrouwen worden over het algemeen wat inschikkelijker in dat stadium van "dronkenschap". Te dronken en het is gewoon een stuk lam vlees (bij een man werkt het spel gewoon niet meer dan ten andere)
Citaat:
Hoe zielig kun je zijn, denk dat je hier vooral de kerels hoort die amper aan de bak komen, mannen die goed liggen bij vrouwen hebben dit soort " meningen" niet nodig.
Wel ironisch. Toen ik nog geen vaste partner had, was het een pak moeilijker om van grond te gaan. Nu ik een vaste partner heb, is dat een ander verhaal... een hoop "echte" mannen gaat me nu voor gek verklaren, maar ik heb een belofte gemaakt, en ik hou me er aan.