Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato
Het zijn juist Trump, Erdogan en Poetin die welvaart vernietigen met hun oorlogen en handelsoorlog.
Europa, Canada, Japan en China ,zijn nog de enigen die welvaart stimuleren.
|
Dat Trump & Poetin de welvaart vernietigen daar durf ik nog aan te twijfelen.
Waarom Erdogan in het rijtje stond dat is mij vreemd.
Trump durft zoals we met zen allen al wel weten al eens een visje in het 'Twitterwater' te gooien en zo kan hij uit de reacties die daar op gepost worden misschien leren wat er echt leeft 'onder' de mensen. (ik heb dat gelukkig niet Twitter en FB)
Ik vind dat best slim gezien.
Ik denk dat, als Trump zich niet meer kandidaat zou stellen om de taak van president nog verder op zich te nemen men op de lange duur nog gaat janken dat hij er de brui aan gegeven heeft.
Zoals ik voor dat hij tot president verkozen is geweest hier op het forum al schreef: hij zal goed moeten opletten op zijn eigen medewerkers of die hem geen stokken in de 'wielen' gaan steken.
En zo geschiedde: zie recent één van zijn advocaten.
Ik vond dat je dat zo al zag aan die advocaat zijn kop maar kom daar kan je u best lelijk in vergissen soms.
Mochten Trump & Poetin een nadere samenwerking op poten kunnen zetten lijkt mij dat géén slecht plan in de zin van dat er dan véél anderen hun 'kaka' zullen moeten inhouden.
Die Hillary doet het dan in haar broek van hier tot in Tokio denk ik want die was totaal géén fan van de Russen.