Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac
3% van de jaarlijkse verkoop van wagens zijn EV.
Past de definitie van niche dan niet?
|
Compliance car horen ze helemaal niet graag, niet?
Citaat:
Zij verbranden dan ook geen cash aan de rate dat Tesla doet.
|
Verbranden = FUD-term
Je moogt ook schrijven: "meer investeren dan de netto winst"
Citaat:
BTW, wanneer gelovigen wat kritiek op hun geloof krijgen, dan worden die ook persoonlijk en kregelig.
|
Heb je nog van die zinnen?
aja:
Citaat:
Maar hoeveel andere buzz-artikels zijn er sindsdien verschenen om de fanatieke gelovigen in vervoering te brengen?
|
Citaat:
De goednieuwsshow krijgen we hier.
|
Of beetje tegengas geven voor die afgezaagde slechtnieuwsshow.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac
Opgelet! Mogelijke boemerang.
Volgens mij ga je het in de toekomst nog zelf komen aankondigen in een goednieuwsshow. 
|
Klopt ik heb me eerder een sportieve benzinewagen gekocht met 600 km rijbereik en toch geen diesel met 1500 km rijbereik. De benzine was toch wat duurder maar het rijbereik was zeer belangrijk.
Het is natuurlijk altijd een goednieuwsshow wat anders? Show showie
Citaat:
https://www.hln.be/auto/tesla-versla...asse~a21415bc/
Voor het eerst in de geschiedenis zijn de Duitse autofabrikanten verslagen in de topklasse. Vorig jaar werd de Tesla Model S in Europa meer verkocht dan de Mercedes S-Klasse, BMW 7 Serie en Audi A8.
Hiermee komt een einde aan de dominantie van de Duitse autofabrikanten in de hoogste prijsklasse, waar de luxueuze limousines vooral verkocht worden aan directieleden, staatshoofden en andere vips. In de afgelopen decennia waren Mercedes, BMW en Audi hier heer en meester.
Dat de Duitse industrie nu verslagen is door het Amerikaanse Tesla, moet een pijnlijke nederlaag zijn. Immers, juist de topmodellen in deze klasse dragen bij aan het imago van een merk. Een vlaggenschip als de S-Klasse of 7 Serie heeft altijd de nieuwste innovaties aan boord en biedt het beste van het beste van wat een merk in huis heeft.
Tesla verkocht in 2017 in Europa 16.132 exemplaren van de Model S. Dat betekent een stijging van 30 procent in vergelijking met het jaar daarvoor. Mercedes boekte met zijn S-Klasse slechts 3 procent groei en stokte bij een aantal van 13.359. BMW’s topmodel, de 7 Serie, moest zelfs een forse daling van 13 procent incasseren en kwam niet hoger dan 11.735 auto’s. Audi is met de A8 altijd al een van de kleinere spelers geweest in dit marktsegment.
|
Vanwege de radius natuurlijk wat anders? LOL.